opc_loader

>> Voor 22:00 uur besteld, zelfde (werk)dag verzonden!  |  Vanaf € 25,- geen verzendkosten (NL & BE)  |  Actieve klantenservice   |  Bezoek ons blog! <<

Garantie

Klachten en garantie

Indien u een klacht wilt indienen of u wilt gebruik maken van de garantie dan ontvangen wij uw bericht graag schriftelijk per mail.

Dit kan via e-mail of naar emailadres: info@poppenwagen-webwinkel.nl

Let op klachten dienen te zijn voorzien van een foto en een onderdeelnummer (indien een onderdeel is beschadigd).

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Op alle Chic 2000 die verkocht worden op de website van Poppenwagen-webwinkel zit een fabrieksgarantie van 1 jaar, vanaf het moment van bestellen. Bij uw bestelling ontvangt een factuur (deze ontvangt u ook als e-mailbevestiging direct na het plaatsen van de bestelling). De datum op de factuur (de besteldatum) is de datum waarop de fabrieksgarantie in gaat.

Er kan aanspraak worden gemaakt op de garantie als:

* er geen sprake is van normale slijtage

* er geen schade of slijtage ontstaan is door het niet naleven van de megeleverde gebruiksvoorschriften/gebruiksaanwijzing

* er geen sprake is van nagelaten of nalatig onderhoud of onoordeelkundig gebruik

* er geen sprake is van opzettelijke beschadiging of nalatigheid

Hoe te handelen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
info@poppenwagen-webwinkel.nl

Wat hebben we nodig?

Om een klacht op de juiste wijze te kunnen afhandelen hebben we van u de volgende gegevens nodig.

  • een foto van het beschadigde onderdeel of het niet juiste aangeleverd onderdeel.
    Indien er een onderdeel ontbreekt dan gaarne een foto van het geheel zodat we kunnen zien welk onderdeel ontbreekt.

    Heeft u een verkeerd product ontvangen dan gaarne een foto van het ontvangen product.

  •  indien aanwezig een onderdeel nummer of onderdeel letter ( zit op onderdeel of staat in opbouwinstructie).

    Indien een onderdeel niet aanzwezig een duidelijk beschrijving van het onderdeel of een foto waar het gehele product minus onderdeel op staat.

  • een ordernummer (ontvangen tijdens bestelling)
     

  • de gegevens waarnaartoe het onderdeel dient te worden verzonden.


Een foto en een duidelijke beschrijving hebben we nodig voor onze eigen administratie alsmede voor aanvraag onderdeel bij leverancier/producent.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij (Poppenwagen-Webwinkel)  is  aangesloten. 
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)

Copyright Poppenwagen-webwinkel.nl