Bezorgen
Wij versturen onze pakketten via het betrouwbare consumentennetwerk van PostNL.
Uw pakket wordt verzonden via onze partner GetFulfilment.com; dit is dan ook de naam (icm. onze naam) die vermeld staat op de track&trace-pagina.
Levertijd
Als de betaling van uw bestelling op een werkdag vóór 22.00 uur is ontvangen, dan wordt uw pakket nog dezelfde dag aangeboden aan de vervoerder. Normaal gesproken bezorgt PostNL het pakket de volgende dag.
Bestellingen die op vrijdagavond, zaterdag en zondag vóór 15:00 uur worden geplaatst, worden op zondagavond aangeboden aan de vervoerder! Normaal gesproken bezorgt PostNL het dan op maandag.
Mocht dit (door omstandigheden) niet mogelijk zijn, dan nemen we altijd contact met u op!
Als onze levertijd tijdelijk niet haalbaar is (zoals bij storing of omstandigheden), dan communiceren we dit altijd via de site of per e-mail.
Rondom de feestdagen (vooral Sinterklaas en Kerst) is het bij PostNL heel druk. In die periode kan het voorkomen dat er vertraging ontstaat.
Verzendkosten
De verzendkosten verschillen per orderbedrag en per land.
Klik hier om deze te bekijken.
We proberen uw bestelling altijd in één pakket te versturen. Bij sommige (grotere) bestellingen zullen we er voor kiezen om het in meerdere pakketten te versturen om beschadigingen tegen te gaan. Dit heeft nooit invloed op de berekening van de verzendkosten.
Pakket volgen
Zodra wij uw bestelling verzenden, ontvang u van ons een e-mail hierover. In de meeste gevallen zit hier ook een 'track & trace'-link in, waarmee u uw bestelling kunt volgen.
Bij bestellingen die in een envelop passen is geen 'track & trace' aanwezig.
Pakket is niet bezorgd of compleet
Helaas kan het wel eens voorkomen dat een bezorging niet loopt zoals we zouden willen.
Dit kunt u doen als...
... de pakketbezorger niet is langsgekomen
Heeft u een 'track & trace'-link ontvangen? Controleer dan eerst even wat de status van de bezorging is. Wellicht is het pakket afgegeven bij de buren, afgeleverd bij een afhaalpunt of is er een vertraging opgetreden in de bezorging.
... uw bestelling niet compleet is geleverd
Het kan voorkomen dat een bestelling gesplitst is in 2 of meerdere bezorgingen, omdat een product toch niet direct op voorraad is of een product direct door een leverancier wordt verzonden. Als blijkt dat een product toch niet op voorraad is, dan zullen we altijd contact met u opnemen.
Blijft het probleem bestaan?
Neem dan contact op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@poppenwagen-webwinkel.nl. Vermeld hierbij altijd uw ordernummer en bij voorkeur ook een telefoonnummer, zodat we op meerdere manieren contact met u op kunnen nemen.
Onbezorgd pakket retour
Bij een weigering van een pakket aan de deur, een onbezorgbare zending, een zending met foutieve adresgegevens of bij het niet ophalen bij een servicepunt zal PostNL het pakket terugsturen naar ons. Hiervoor rekent PostNL de kosten aan ons door. De daadwerkelijke kosten van het retourneren zullen dan alsnog verrekend worden bij de bestelling en deze kosten zijn overigens altijd hoger dan de berekende verzendkosten bij de bestelling.