opc_loader

 

Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?
Na elke bestelling krijgt u een orderbevestiging in uw e-mailbox. Hier staan alle gegevens in van uw bestelling maar ook de betaalgegevens.

 

Na ontvangst van uw betaling ontvangt u van ons een automatisch bericht waarin wij u dit laten weten. Heeft u via iDEAL betaald? Dan ontvangt u een automatisch bericht van uw bank waarin de betaling bevestigd wordt. Zodra wij uw bestelling verzonden hebben of klaar staat om af te halen, ontvangt u wederom een bericht van ons. In 99% van de pakketverzendingen wordt de eerste dag na verzending het pakket bij u aangeboden. U krijgt na verzending een bericht via e-mail met een trackingcode.

 

Kan ik mijn bestelling achteraf nog annuleren?

Ja, dit is mogelijk, stuurt u een e-mail naar info@poppenwagen-webwinkel.nl met vermelding van uw ordernummer. Wij zullen deze voor u annuleren.

 

Er staat dat Poppenwagen-webwinkel binnen 30 dagen moet leveren, maar ik heb het over 3 dagen al nodig, wat nu?

Wij verzenden alle bestelling zo snel mogelijk. De termijn van 30 dagen die in de algemene voorwaarden staat, is een wettelijke termijn, binnen 30 dagen moet er geleverd zijn. In de praktijk heeft u uw bestelling binnen 1 a 2 werkdagen in huis. Als u uw bestelling vóór een bepaalde datum nodig heeft kunt u dit altijd vermelden in het vakje "opmerkingen" in het bestelproces. Mochten wij niet op tijd kunnen leveren dan zullen wij dit te allen tijde met u overleggen. U kunt de bestelling kosteloos annuleren en krijgt het betaalde aankoopbedrag direct teruggestort.

 

Ik wil graag achteraf betalen door middel van betaalwijze MultisafePay maar ik krijg steeds een foutmelding.
Bij het invullen van uw bestelgegevens dienen alle naam- en adresgegevens van de velden bij factuuradres exact overeen te komen met de ingevulde velden bij het afleveradres (anders kan het Multisafepay systeem geen controle doen en zal deze worden afgekeurd. Bijvoorbeeld uw naam is Esther de Wit en u vult in E. de Wit dan moet u bij afleveradres ook weer E. de Wit invullen en niet Ester de Wit). Wij kunnen i.v.m. uw privacy niet zien waarom uw bestelling wordt afgekeurd of waarom u een foutmelding krijgt. Als het niet mocht lukken dan kunt u eventueel een andere betaalmethode kiezen.

 

Mijn bestelling is door Poppenwagen-webwinkel.nl geannuleerd, waarom is dat?

Als Poppenwagen-Webwinkel.nl binnen 5 dagen na het plaatsen van uw bestelling geen betaling van u heeft ontvangen, sturen wij u een betalingsherinnering via e-mail. Als u hier niet op reageert door een e-mail, telefonisch of door het doen van de betaling wordt uw bestelling 2 weken na het plaatsen daarvan, door ons verwijderd.  Dit geldt niet als u een andere betaaltermijn met ons bent overeengekomen welke wij via e-mail aan u bevestigd hebben. Deze bestellingen blijven uiteraard gewoon staan tot de afgesproken datum.

 

Krijg ik ook nog een factuur?

De orderbevestiging die u altijd ontvangt in uw e-mailbox na het plaatsen van de bestelling, geldt als factuur en garantiebewijs. Tevens kunt u een papieren factuur terugvinden op uw pakket onder het verzendlabel (dit zit in een plastic hoesje). Heeft u de factuur niet ontvangen? Stuurt u ons een berichtje via info@poppenwagen-webwinkel.nl met vermelding van uw ordernummer. U krijgt de factuur daarna via e-mail toegezonden.

 

Kan ik bij Poppenwagen-webwinkel met iDEAL betalen?

Ja, dat kan. U betaalt hiervoor geen extra kosten. U zult bij de betaling de naam MultisafePay zien staan, dit is de betaalprovider, zij incasseren de bedragen voor ons en wij krijgen binnen enkele seconden een bericht als de betaling geslaagd is. Hierdoor kunnen wij uw bestelling snel verzenden.

 

Kan ik bij Poppenwagen-webwinkel.nl op rekening kopen?

Ja dit is mogelijk mits de kredietverstrekker MultisafePay de aankoop goedkeurt. U kunt in de bestelprocedure kiezen voor MultisafePay als betaalwijze. MultisafePay zal direct een kredietcheck uitvoeren. Mocht u hier om welke reden niet doorheen komen dan kunt u kiezen voor een andere betaalwijze in het bestelproces of contact opnemen met Multisafepay

 

Kan ik bij Poppenwagen-webwinkel.nl met een creditcard betalen?

Nee, dit is nog niet mogelijk. We sluiten niet uit dat betalen via creditcard in de toekomst wel tot de mogelijkheden gaat behoren.

 

Kan ik mijn pakket ook in het weekend laten bezorgen?

In sommige gevallen kunnen wij via een andere vervoerder op zaterdag laten bezorgen, graag weten wij dit dan even van te voren. Onze vaste vervoerder bezorgt niet in het weekend. Een alternatief zou kunnen zijn dat u het pakket op een ander adres laat bezorgen, bijvoorbeeld bij uw buren of op uw werk. Dit kunt u aangeven in de bestelprocedure, u vult hiervoor de juiste gegevens in bij "alternatief adres opgeven" (vink het gelijknamige vakje aan en vul de adresgegevens in van het afleveradres).

 

Kan ik mijn pakket ook op een andere dag laten bezorgen?

Dit is praktisch altijd mogelijk als u bij de bestelling aangeeft op welke dag u uw bestelling bezorgd wilt hebben. Vermeldt u dan uw voorkeursdag in het opmerkingen veld bij de bestelling. Let op: bij betaalwijze Klarna (achteraf betalen) mogen wij alleen naar het factuuradres verzenden.

 

Kan ik mijn pakket ook ergens anders laten bezorgen?

Dit kan uiteraard geregeld worden op alle adressen behalve postbusadressen. Als u uw bestelling bijvoorbeeld op uw werk wilt laten bezorgen, zorg er dan voor dat de ontvanger (bijvoorbeeld de receptionist) weet dat er een pakket voor u bezorgd gaat worden. Voor een pakket dient altijd getekend te worden, dit mag ook iemand anders voor u doen. Wilt u hier gebruik van maken, vult u dan het andere bezorgadres in, in de bestelprocedure bij “alternatief adres opgeven”.

 

Kan ik achteraf nog een product toevoegen of verwijderen uit mijn bestelling?

Voor elke bestelling geldt dat er kosteloos wijzigingen aangebracht kunnen worden voordat wij de bestelling verzonden hebben. U hoeft hiervoor geen nieuwe bestelling te plaatsen, wij kunnen dat voor u doen. U krijgt hier dan een aangepast bevestiging van via e-mail. U kunt ons uw wijziging doorgeven via info@poppenwagen-webwinkel.nl of telefonisch via ........

 

Is kopen bij Poppenwagen-webwinkel.nl wel vertrouwd?

Ja, wij zijn een gecertificeerde webwinkel en dragen het keurmerk van Safe2Shop (5 sterren, dat staat gelijk aan "uitstekend", het hoogst haalbare). Om dit keurmerk te mogen dragen dienen wij aan strenge eisen te voldoen. Veel mensen vinden kopen op afstand (via internet) eng. Vaak hebben zij een slechte ervaring gehad bijvoorbeeld met niet geleverde bestellingen. Wij kunnen u garanderen dat wij 100% betrouwbaar zijn en er alles aan zullen doen om uw bestelling met de grootste zorg uit te voeren. Op de website van Safe2Shop kunt u het beoordelingsrapport van Poppenwagen-Webwinkel.nl inzien.

We staan geregistreerd bij de Kamer van Koophandel maar ook op de website staan onze gegevens vermeld. U kunt dus zeer gemakkelijk met ons in contact komen.

 

Hoe weet ik of iets op voorraad is?

Wij proberen alles op voorraad te houden. Maar u kunt dit natuurlijk altijd bij ons navragen via info@poppenwagen-webwinkel.nl, via het contactformulier Mocht onverhoopt iets niet op voorraad zijn dan is het binnen 5 a 10 werkdagen weer in huis.

 

Wat moet ik doen als ik een vraag heb?

U kunt deze vraag aan ons stellen via het contact formulier, via e-mail info@poppenwagen-webwinkel.nl,  Wij proberen uw vraag altijd binnen 24 uur (ook in het weekend) te beantwoorden.

 

Copyright Poppenwagen-webwinkel.nl

 

 

 

 

Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Onze pluspunten!
  • Snelle verzending
  • Groot assortiment
  • Vanaf € 29.99 (Ned)
    geen verzendkosten
  • Direct leverbaar
  • Goede reviews
  • Scherpe prijzen
  • Volledige garantie
  • Niet goed-geld terug
  • Achteraf Betalen - Billink
  • Veilig en vertrouwd
  • 14 dagen bedenktijd
  • Afhalen mogelijk
  • .....
  • ......
Betaalmethoden

Billink Achteraf betalen

Gastenboek
Nettie 
Ik heb vanmiddag de poppenwagen (Claudia)...
Bert 
Dank voor het mooie poppenbedje....
Webshop Keurmerk

Poppenwagen Webshop keurmerk